مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-04فرهنگي

به امید زندگی بهتر رفتند ولی مرگ را در آغوش کشیدند


گروهی قاچاقچی به امید شرایطی بهتر برای زندگی قصد دارند از مکزیک به آمریکا بروند و خود را در واگن قطاری جای می دهند اما با قفل شدن در، همه خفه می شوند و همین ماجرای واقعی، - گروهی قاچاقچی به امید شرایطی بهتر برای زندگی قصد دارند از مکزیک به آمریکا بروند و خود را در واگن قطاری جای می دهند اما با قفل شدن در، همه خفه می شوند و همین ماجرای واقعی، دستمایه نوشتن آثار زیادی می شود از جمله نمایشنامه عبور که قرار است با طراحی و کارگردانی بهروز سروعلیشاهی در تالار مولوی به صحنه برود.

این کارگردان که نمایش خود را با متنی از هوگو سالسدو اجرا می کند، در گفت وگو با ایسنا، تم مهاجرت را از جمله موضوعات مهمی دانست که همواره مورد توجه انسان ها بوده است.

او گفت: اندیشه رفتن و بازگشت دوباره، یکی از مهم ترین موضوعات زندگی انسان ها در طول تاریخ بوده و از دوره اودیسه تا به امروز همواره انسان های زیادی در اندیشه زندگی بهتر، قصد مهاجرت داشته اند.

امروز هم کل دنیا با این مساله بزرگ روبه رو است به طوری که مکان هایی مانند مرز شمالی مکزیک که همجوار آمریکاست، شاهد مهاجرت های غیرقانونی و قاچاقی زیادی است و با توجه به اتفاقاتی که بعد از دولت ترامپ رخ داد، این محدوده به دیوار ترامپ مشهور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به امید زندگی بهتر رفتند ولی مرگ را در آغوش کشیدند

به امید زندگی بهتر رفتند ولی مرگ را در آغوش کشیدند