مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-04اجتماعي

بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی و چند پرسش


1400 برای بیش از 14 میلیون دانش آموز تا دو روز دیگر آغاز می شود؛ آغازی متفاوت که دست آموزش و پرورش را زیر سنگ کرونا قرار می دهد.

هرچند رییس جمهور عنوان کرد «فاصله ای بین جان و یادگیری و آموزش وجود ندارد» و اینگونه مهر تاییدی بر بازگشایی پیش از موعد هرساله مدارس زد، - سال تحصیلی 1399 ـ 1400 برای بیش از 14 میلیون دانش آموز تا دو روز دیگر آغاز می شود؛ آغازی متفاوت که دست آموزش و پرورش را زیر سنگ کرونا قرار می دهد.

هرچند رییس جمهور عنوان کرد فاصله ای بین جان و یادگیری و آموزش وجود ندارد  و اینگونه مهر تاییدی بر بازگشایی پیش از موعد هرساله مدارس زد، اما به نظر می رسد علی رغم اقدامات صورت گرفته، هنوز هم دغدغه های بسیاری برای آغاز زودهنگام یک سال تحصیلی متفاوت کرونایی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آغاز زودهنگام مدارس آنهم 15 روز زودتر از موعد مقرر همیشگی یعنی 15 شهریور از جمله اولین تصمیمات اتخاذ شده وزارت آموزش و پرورش بود و اگر چه اهمیت تحصیل و لزوم جانماندن دانش آموزان از قافله تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست اما لزوم تامین تجهیزات و زیرساخت های کافی و لازم برای آموزش های آنلاین و حضوری، دغدغه ها و سوالاتی را برای خانواده ها ایجاد کرده است که پرسش هایی با هدف آسیب شناسی و رفع معضلات در ادامه مطرح می شود: واقعیت این است که علی رغم تمام تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی و چند پرسش

بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی و چند پرسش