مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-03ورزشي

9 ماه انتظار تا المپیکی شدن ستاره کاراته قم


قمی های علاقمند به کاراته برای رسیدن ستاره کاراته این شهر به سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی بازی های المپیک باید 9 ماه دیگر به انتظار بنشینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از رشته کشتی که مرداد ماه سال 1398 با درخشش علیرضا نجاتی جوان آینده دار کشتی فرنگی قم در مسابقات 2019 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در شهر نور سلطان قزاقستان موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک شد، قمی ها منتظر کسب دومین سهمیه این رویداد بزرگ جهانی در رشته کاراته بودند.

در شرایطی که کاراته برای نخستین بار از سوی کمیته جهانی المپیک مجوز حضور در این بازی ها را کسب کرده، امید اول و تنها بخت کاراته استان قم برای رسیدن به سهمیه بازی های توکیو 2020 امیر مهدی زاده بود که پس از حضور در اردوهای مختلف آماده سازی، چندین تورنمنت معتبر بین المللی و تحمل فشار تمرینات آماده حضور در آخرین انتخابی این رخداد بود اما شیوع ویروس کرونا این اجازه را نداد.

در واقع شیوع ویروس کرونا تمام رویدادهای ورزشی در نقاط مختلف جهان از جمله بازی های المپیک را به حالت تعلیق درآورد تا اینکه تصمیم بر برگزاری بازی های المپیک توکیو در تابستان سال 1400 گرفته شد و بر این اساس فدراسیون های مختلف برای برگزاری آخرین انتخابی ها برنامه ریزی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 ماه انتظار تا المپیکی شدن ستاره کاراته قم

9 ماه انتظار تا المپیکی شدن ستاره کاراته قم