مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 18:202020-09-03اقتصادي

خیران یزد 23 میلیارد تومان در طرح «آجر به آجر» مشارکت کردند


معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر گفت: خیران یزدی تاکنون بالغ بر 23 میلیارد تومان در این طرح مشارکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رخسارپور روز پنجشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: پویش ملی آجر به آجر به منظور فرهنگ سازی برای مشارکت مردم در امر مدرسه سازی و ایجاد احساس مسئولیت در آنها برای احداث مدرسه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح، مردم با هر توان مالی حتی 100 هزار تومان می توانند در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

رخسارپور عنوان کرد: سامانه مهر مدرسه به منظور جمع آوری کمک خیران در قالب این طرح راه اندازی و به حساب مجمع خیران مدرسه ساز متصل شده است.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد ادامه داد: میزان مشارکت تحقق یافته خیران برای احداث مدرسه و فضای آموزشی در استان یزد تاکنون 23 میلیارد تومان بوده در حالی که میزان مشارکت خیران در سال گذشته در ساخت فضاهای مشارکتی نصف این مبلغ بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرحی در محرم امسال و شناسایی یک مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی در هر استان و مشارکت در ساخت آن گفت: بر اساس این طرح، هیئت های مذهبی و مردم می توانند هزینه های نذورات خود را صرف احداث مدرسه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران یزد 23 میلیارد تومان در طرح «آجر به آجر» مشارکت کردند

خیران یزد 23 میلیارد تومان در طرح «آجر به آجر» مشارکت کردند