مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-03بين الملل

روند سازش خاورمیانه، محور مذاکرات کوشنر با راب


دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با جراد کوشنر داماد و مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا در لندن دیدار و درباره روند سازش در منطقه گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در این دیدار که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هم حضور داشت، طرف‌ها از آنچه توافق تاریخی امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط دو طرف خواندند، استقبال کرده و درباره تلاش‌های گسترده‌تر آمریکا در خصوص تسهیل عادی سازی روابط میان این رژیم با سایر دولت‌های عرب رایزنی کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه و توسعه بین‌المللی انگلیس بیان کرد: راب نیز مشاور رییس جمهوری آمریکا را در جریان نتایج سفر اخیرش به سرزمین‌های اشغالی قرار داد و یادآور شد که طرف‌های مناقشه را به از سرگیری مذاکرات به عنوان نخستین گام در راستای رسیدن به صلح تشویق کرده است.

وی در عین حال ادامه داد که نخست وزیر و وزیر امور خارجه انگلیس بر تعهد دولت لندن به راه‌حل تشکیل 2 کشور فلسطین و اسراییل از طریق مذاکره تاکید کردند.

کوشنر اخیرا به همراه یک هیات اقتصادی به سرزمین‌های اشغالی و سایر کشور‌های حاشیه خلیج فارس سفر کرد تا حمایت آن‌ها را از عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی جلب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند سازش خاورمیانه، محور مذاکرات کوشنر با راب

روند سازش خاورمیانه، محور مذاکرات کوشنر با راب