مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-03اقتصادي

52 پرونده برای قاچاقچیان کالا در یزد تشکیل شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: به دنبال انجام 5 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی یزد، 52 پرونده قاچاق به ارزش حدود 3 میلیارد ریال در یزد تشکیل شد.

- محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل 52 پرونده برای قاچاقچیان کالا از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: ارزش این پرونده ها 2 میلیارد و 901 میلیون و 985 هزار ریال است.

وی همچنین از انجام بیش از 690 مورد گشت مشترک کشف کالای قاچاق خبر داد و افزود: انجام گشت های مشترک با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: تکمیل و پایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا و لزوم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها در دستور کار سازمان قرار دارد و ثبت اطلاعات ورود و خروج مواد اولیه یا کالا توسط انبارداران در سامانه جامع انبارها مورد تاکید است.

علمدار یزدی عنوان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا گران فروشی با تلفن 124 تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند تا بازرسان ما در اسرع وقت نسبت به بررسی و رسیدگی به موضوع اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 پرونده برای قاچاقچیان کالا در یزد تشکیل شد

52 پرونده برای قاچاقچیان کالا در یزد تشکیل شد