مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 16:102020-09-03سياسي

پیمانکار متروی اهواز به تعهدات خود عمل نکرده است


پروژه قطار شهری اهواز همزمان با سایر کلانشهرها شروع شد اما پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد و تاکنون به سرانجام نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رییس کمیسیون عمران مجلس، رییس مجمع نمایندگان خوزستان و جمعی از اعضای شورای شهر اهواز بعد از ظهر امروز از آخرین وضعیت پروژه متروی اهواز بازدید کردند.

سید کریم حسینی، نماینده مردم اهواز با بیان اینکه نمایندگان اهواز در مجلس از روزهای نخست فعالیت پیگیر وضعیت متروی این کلانشهر بودند، گفت: با توجه به سفر رییس مجلس به خوزستان در جلسات قبل از سفر این موضوع را به وی اطلاع دادیم و این جلسات منجر به بازدید امروز رییس کمیسیون عمران از این پروژه شد.

وی افزود: همانطور که شهروندان اطلاع دارند قرارداد این پروژه از سال 85 نوشته شد و تا سال 92 کار در برخی از مواقع مقطعی و در برخی از مواقع به صورت مستمر انجام شد و تاکنون 600 میلیارد تومان از سوی کارفرما یعنی شهرداری اهواز هزینه شده که این مبلغ دو برابر مبلغ پیمان است ولی متأسفانه حتی یک خط از 4 خط پیش بینی شده برای این پروژه فعال نشد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس عنوان کرد: جای تأسف دارد که این پروژه همزمان با سایر کلانشهرها شروع شد اما تاکنون به سرانجام نرسیده است؛ امروز گزارش مبسوطی از سوی مسؤولان شهری و نماینده پیمانکار شنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار متروی اهواز به تعهدات خود عمل نکرده است

پیمانکار متروی اهواز به تعهدات خود عمل نکرده است