مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-03بين الملل

دلیل ادغام دو وزارت توسعه بین الملل و امور خارجه انگلیس


دلیل ادغام دو وزارت توسعه بین الملل و امور خارجه انگلیس دولت انگلیس به تازگی دو وزارت‌خانه توسعه بین‌الملل و امور خارجه را با هدف آنچه ترکیب توانمندی‌های دیپلماتیک و تخصص کمک‌رسانی به جوامع فقیر و قحطی زده نامیده، در چارچوب بازنگری سیاست‌های دوره پسابرگزیت ادغام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت جدید امور خارجه و توسعه بین‌الملل انگلیس در بیانیه‌ای وعده داده که با پیامدهای فاجعه‌بار ویروس کرونا، درگیری‌ها و بحران اقلیمی در جهان مقابله خواهد کرد.

راب مک‌ایر سفیر انگلیس در تهران در این باره می‌گوید که ادغام دو وزارت‌خانه امور خارجه و توسعه بین‌الملل مهارت‌ها، منابع و تخصص‌ها را در راستای تحقق اهداف بشردوستانه یکجا جمع می کند.

او با انتشار پیامی ویدیویی در صفحه توییتری خود افزود: کرونا نشان داد وقتی تلاش های خود برای توسعه را با دیپلماسی ترکیب می‌کنیم می توانیم به موفقت‌های زیادی برسیم.

سفیر انگلیس ماموریت‌های وزارت‌خانه جدید امور خارجه و توسعه بین‌الملل را در مواردی همچون ایجاد رونق مشترک جهانی، مقابله با فقر شدید و تغییرات اقلیمی، تقویت حاکمیت قانون در سطح دنیا، حمایت از امنیت بین الملل ، اعتلای حقوق جهانی بشر و جوامع آزاد و شفاف توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ادغام دو وزارت توسعه بین الملل و امور خارجه انگلیس

دلیل ادغام دو وزارت توسعه بین الملل و امور خارجه انگلیس