مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-03سياسي

نوید عمران و آبادانی در روستاهای بخش بردخون


نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت 30 میلیارد ریال برای توسعه روستایی، اعتبارات وزارت نفت خارج از اعتبارات معمول، برگزاری نشست های مختلف در زمینه آموزش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، بخش بردخون یکی از بخش های شهرستان دیّر استان بوشهر است که در جنوب کشور قرار دارد و مرکز آن شهر بردخون است.

بخش بردخون در جنوب غربی استان بوشهر واقع است، از مشرق و جنوب شرقی با بخش مرکزی شهرستان دیر، از شمال و شمال شرقی با بخش کاکی شهرستان دشتی همجوار است، از غرب و جنوب تا روستای کورک در همسایگی خلیج فارس قرار دارد.

7 روستای بخش دارای دهیاری است و بقیه روستاها زیر نظر شورای بخش اداره می شوند و جمعیت روستایی بخش بردخون 50 درصد جمعیت روستایی شهرستان دیّر را شامل می شود.

دهیار روستای کناری گفت: این روستا مشکلات زیادی مانند ضعف آنتن دهی تلفن همراه، کمبود زمین با کاربری مسکونی، خطرات جاده اصلی در روستا، سکوی چمن مصنوعی، ساختمان دهیاری و عدم وجود ماشین آلات برای دهیاری دارد.

احمد ثابت با اشاره به مشکلات روستا افزود: هزار هکتار از اراضی مردم به تملک منابع طبیعی درآمده و مردم به مرور در حال مهاجرت هستند و اگر فکری برای آنان نشود تا چندسال آینده این روستا خالی از سکنه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید عمران و آبادانی در روستاهای بخش بردخون

نوید عمران و آبادانی در روستاهای بخش بردخون