مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-03سياسي

مسئولان بکارگیری نیرو های بومی را در اولویت قرار دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در جریان نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان خوزستان، - رییس مجلس شورای اسلامی درجریان بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک بر بکارگیری نیروهای بومی در این واحد تولیدی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در جریان نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان خوزستان، از شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

وی در ابتدای نظارت میدانی از پروژه های شهرستان اندیمشک، از طرح 550 هزار هکتاری مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان در منطقه اندیمشک بازدید کرد.

طرح یاد شده در سال 1375 همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب به خوزستان به تصویب رسید و هدف اولیه اجرای آن زیرکشت رفتن اراضی رها شده کشاورزی در زمان جنگ بود تا برای مردم جنگ زده و جوانان بیکار این خطه اشتغالزایی شود.

همچنین بازدید از کارخانه عمران آریا سیمان اندیمشک نیز از دیگر برنامه های نظارتی رییس مجلس شورای اسلامی بود.

قالیباف در جریان بازدید از این کارخانه، گفت: کارخانه سیمان اندیمشک از سال 84 تاکنون به دلایل مشکلات اداری و حقوقی که عمدتاً به دلیل ناهماهنگی ها رخ داده، معطل مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بکارگیری نیرو های بومی را در اولویت قرار دهند

مسئولان بکارگیری نیرو های بومی را در اولویت قرار دهند