مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-03سياسي

جهت گیری های توسعه برپایه فن آوری باشد/ معارفه فرماندار نوشهر


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه جهت گیری های توسعه محور برپایه فن آوری در دستور کار مدیران قرار گیرد خواستار برنامه ریزی در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حسین نژاد بعدازظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار نوشهر با تقدیر از عزاداری های پرشور حسینی در استان و هیئات مذهبی به شرایط کشور اشاره و اضافه کرد: از دستگاه هایی که در ایام سوگواری حسینی، مسئولیت کنترل تجمعات را داشته اند، تشکر می کنم.

وی افزود: همراهی و هماهنگی دستگاه ها، منجر به پایین آمدن هزینه ها و تحقق اهداف توسعه محور خواهد شد زیرا کشور در حال گذار از مراحل و شرایط سختی است و با توجه به تجارب بیش از 4 دهه، به آینده امیدوار هستیم.

وی تاکید کرد: مسئولان برای گذر از شرایط سخت حاضر، نسخه راهبردی و کاربردی ارائه دهند و به رغم آنکه قرار بود تحریم ها، چرخ های توسعه را متوقف کند اما با همه فشارها، مردم کنار نظام ماندند و مقاومت شان افزایش یافت.

حسن نژاد افزود: در حال حاضر جهت گیری های توسعه محور بر پایه فن آوری، در دستور کار مدیران قرار گرفته است و باید کاری کنیم که توان معیشتی مردم بالا برود و مردم با امید به آینده بنگرند.

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار پیشین نوشهر نیز گفت: برای مهندسی مدیریت شهرستان نیامده بودم و آمده بودم تا نظارت صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری های توسعه برپایه فن آوری باشد/ معارفه فرماندار نوشهر

جهت گیری های توسعه برپایه فن آوری باشد/ معارفه فرماندار نوشهر