مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-03سياسي

تعلل مسؤولان در سامان دادن به قبور شهدای گمنام سورشجان/ اینجا شهدا گمنام ترند


این گزارش روایتی از قبور مطهر شهدای گمنام شهر سورشجان است که غریبانه و بدون امکانات حداقلی قریب به 6 سال است به حال خود رها شده و سامان دادن به آن معطل دودوتا چهارتای مسؤولان است.

-   ناخودآگاه دلمان لرزید، شهدای گمنامی که سنگ های دور مزار مطهرشان شکسته و غریبانه در این محل بی رفت و آمد آرمیده اند، هیچ نور و روشنایی برای شب ها و هیچ سایه بانی برای روزها در این محل تعبیه نشده بود، به همراهم گفتم گویا به بقیع سورشجان آمده ایم.

 شهدای گمنامی که سنگ های دور مزار مطهرشان شکسته و غریبانه در این محل بی رفت و آمد آرمیده ند، هیچ نور و روشنایی برای شب ها و هیچ سایه بانی برای روزها در این محل تعبیه نشده بود، به همراهم گفتم گویا به بقیع سورشجان آمده ایم.

شهدایی که به فرمان ولی امرشان برای دفاع از خاک و ناموس وطن از جان و مال و خانواده خود گذشتند و به گفته علما مقام شفاعت امت را دارند روا نیست اینطور مورد بی مهری مسؤولانی که کرسی ریاست و مسؤولیتشان به واسطه خون همین شهدا استوار است قرار گیرند.

مگر مقام معظم رهبری نفرمودند: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست؟    حداقل انتظاری که از مسؤولان استانی می رود و نتیجه حداقلی که از جلسات طولانی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطالبه داریم ایجاد بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل مسؤولان در سامان دادن به قبور شهدای گمنام سورشجان/ اینجا شهدا گمنام ترند

تعلل مسؤولان در سامان دادن به قبور شهدای گمنام سورشجان/ اینجا شهدا گمنام ترند