مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-03اقتصادي

تخصیص 600 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل 16 پروژه عمرانی درهمدان


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 16 پروژه عمرانی استان همدان با سرمایه گذاری 600 میلیارد تومان تا پایان امسال بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید برنامه ای یک ساله برای تکمیل کارهایمان داشته باشیم.

وی گفت: بر همین اساس در استان همدان و دیگر استان ها طبق اولویت بهره برداری پروژه های عمرانی طی یکسال آینده برنامه ریزی شده که 16 پروژه عمرانی در استان همدان در این زمره هستند که و افزون بالغ بر 600 میلیارد تومان برای آنها سرمایه گذاری شده است.

معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه امکان اتمام این پروژه ها تا پایان سال جاری میسر است؛ ادامه داد: دو بیمارستان اکباتان و مرکز جامع سرطان که از سوی خانواده فرشچیان در دست احداث است نیز تا پایان بهار 1400 به پایان خواهند رسید.

دشمن هرچه عرصه را بر ما تنگ تر می کند ما در اوج تحریم ها هم کشور را اداره می کنیم و هم چرخ توسعه کشور از حرکت نایستاده است نوبخت با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید عنوان کرد: به دشمن این پیام را داریم که هرچه عرصه را بر ما تنگ تر می کند ما در اوج تحریم ها هم کشور را اداره می کنیم و هم چرخ توسعه کشور از حرکت نایستاده است.

وی با بیان اینکه آن تحریم ها برای دیگر کشورها کارساز بوده اما برای کشوری که 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته؛ نه! گفت: این دژخیمان اجازه فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 600 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل 16 پروژه عمرانی درهمدان

تخصیص 600 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل 16 پروژه عمرانی درهمدان