مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-03سياسي

ضرورت توجه به نشر کتاب های خاطرات دفاع مقدس


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: خاطرات پشتیبانی دفاع مقدس باید بیش از پیش مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

- حجت الاسلام آل هاشم در بیست و سومین شب خاطره حوزه هنری استان، اظهار کرد: اگر بخواهیم انسان هایی موثر در برهه های حساس کشور را به مردم بشناسانیم باید اقدامات موثری انجام دهیم و در این رابطه به طور مثال می توان به برگزاری بزرگداشت شهید شیخ خیابانی توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که در آینده نزدیک در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: باید در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی اقدامات موثری انجام شود که در این رابطه از حوزه هنری استان قدردانی می کنم که افتخارات آذربایجان را به رشته تحریر درمی آورند.

وی با اشاره به رونمایی کتاب شدم راننده جنگ توسط حوزه هنری استان، اظهار کرد: باید کتاب های فراوانی در خصوص پشتیبانی دفاع مقدس به نگارش درآید و همچنین مراسمات تجلیل و بزرگداشت از رزمندگان به دلیل گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل جبهه و جنگ انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: باید نقش آذربایجان، لشکر عاشورا و شهید مدنی در ارتباط با سوسنگرد و شلمچه، تهیه و تدوین شده و در اختیار جوانان گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نشر کتاب های خاطرات دفاع مقدس

ضرورت توجه به نشر کتاب های خاطرات دفاع مقدس