مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-03سياسي

«کمال گرایی» چاقویی که دسته خود را می برد


خیلی مواقع افراد کمال گرا در چنین شرایطی به موفقیت چشمگیری هم دست پیدا نمی کنند؛ بنابراین هیچ ارتباطی بین کمال گرایی و موفقیت وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک روانشناس بالینی گفت: خیلی مواقع افراد کمال گرا در چنین شرایطی به موفقیت چشمگیری هم دست پیدا نمی کنند؛ بنابراین هیچ ارتباطی بین کمال گرایی و موفقیت وجود ندارد.

افراد می توانند بدون کمال گرایی موفق باشند.

در نتیجه می توان اینگونه توضیح داد که کمال گرایی چاقویی است که دسته خود را می برد.

انسان موجود پیچیده ای است و این پیچیدگی می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در ارتباط با خود و دیگران شود و به ناچار باید این مسیر سخت و پیچیده را پشت سر گذاشت.

پس باید به دنبال راهی بود که بتوان در طول دوره زندگی خود کمترین آسیب و تنش را در برخورد با مشکلات از جمله ضربه های روحی روانی متحمل شد چراکه تجربه چنین ضربه های سنگینی، آسیب های جسمی و روحی وارده به آدمی را دوچندان می کند؛ به طوری که جبران آن حتی تا پایان عمر کاری سخت و در برخی موارد محال خواهد بود.

در این راستا سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با هدف آموزش ساده و کاربردی روانشناسی و با محوریت آسیب های روانی و خودشناسی، هر هفته برنامه ای اینستاگرامی را با عنوان سایکولایو برگزار می کند که شاید گامی موثر در آشنایی با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمال گرایی» چاقویی که دسته خود را می برد

«کمال گرایی» چاقویی که دسته خود را می برد