مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-03سياسي

اشتغالزایی گسترده توسط کارآفرین جوان که روزی مددجو بود


جوانی 32 ساله که روزی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بود، بدون هیچ پشتوانه مالی، حال زمینه اشتغال بسیاری از هم استانی های خود را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدامین البرزی جوانی 32 ساله، دارای تحصیلات دکترای شیمی مصالح ساختمانی، ساکن شیراز و از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بوده است، که حال در سطح شهر به عنوان یک کارآفرین موفق شناخته می شود.

به همین منظور خبرنگار فارس به سراغ این مددجوی جوان کارآفرین رفته و به گفتگو با وی پرداخته است.

البرزی در این گفت و گو با اشاره به اینکه این راه را بدون پشتوانه مالی و با اتکا به دانش و در ابتدا با فروش فناوری آغاز کرده، اظهار کرد: من از صفر شروع کرده و اکنون به شرکتی به ارزش 147 میلیارد تومان رسیدم.

وی افزود: از 15 سالگی از خانواده جدا و همزمان با تحصیل، شروع به کار کرده  و پس از اتمام تحصیلات و در سال 95 مجموعه ای را راه اندازی کردم که اولین پژوهشگاه خصوصی صنعتی معدنی ایران و متشکل از تعدادی هیئت علمی سطح دکترای دانشگاهی بود.

این کارآفرین جوان شیرازی اظهار داشت: در ابتدا که سیستم پژوهشی شکل گرفته و محتویات علمی ایجاد شد، به فنّاوری های جدید دست پیدا کرده و با سرمایه گذاری شروع به فروش فناوری های جدید و به روز خود کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی گسترده توسط کارآفرین جوان که روزی مددجو بود

اشتغالزایی گسترده توسط کارآفرین جوان که روزی مددجو بود