مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-03اقتصادي

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از پروژه های توسعه ای درمیان


مدیرعامل بنیاد علوی که به منظور بررسی روند اجرای مفاد سند توسعه درمیان به این شهرستان سفر کرده از طرح ها و پروژه های مرتبط بازدید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل بنیاد علوی که به منظور بررسی روند اجرای مفاد سند توسعه درمیان به این شهرستان سفر کرده از طرح ها و پروژه های مرتبط بازدید کرد.

محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد علوی به همراه میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جریان بازدید از پروژه ها و طرح های مشارکتی بنیاد مستضعفان در شهرستان درمیان در مراسم کلنگ زنی پروژه کتابخانه عمومی روستای نوغاب حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتابخانه با مشارکت بنیاد مستضعفان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان و با هزینه کرد 7 میلیارد و 200 میلیون ریال احداث می شود.

مدیر عامل بنیاد علوی به عنوان مجری تکمیل سوله ورزشی نوغاب از این پروژه نیز که قرار است با اعتباری معادل 70 میلیارد تومان به بهره برداری برسد، بازدید کرد.

از دیگر پروژه های ورزشی معین برای این بازدید، نصب چمن مصنوعی در شهر طبس مسینا، محله های آسیابان و درخش شهر قهستان و روستاهای درمیان، تخته جان، آنیک، منصورآباد، دستگرد، براندود و کوشکک بود که با مشارکت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از پروژه های توسعه ای درمیان

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از پروژه های توسعه ای درمیان