مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-03سياسي

استکبار جهانی به دنبال محو دین از عرصه اجتماع است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: امروز استکبار جهانی همان مسیر یزید را در محو دین از عرصه اجتماع دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی گروه توپخانه 15خرداد نیروی زمینی سپاه، حجت الاسلام رحمت اله صادقی در جمع عزاداران هیأت عاشقان ثارالله گروه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه، بیان کرد: امروز تلاش دشمن محو دین و ارزش های دینی از عرصه اجتماع است و برای رسیدن به این هدف توطئه های بسیاری طراحی می کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به شکست استکبار در جنگ سخت اشاره کرد و افزود: امروز با بهره گیری از فضای مجازی و ترویج بی بندوباری به دنبال زدن ریشه اعتقادات جامعه است.

این کارشناس دینی تأکید کرد: حضور در مجلس عزای شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باعث ایجاد معرفت، عاطفه، بصیرت، آگاهی، تولی و تبری نسبت به دشمنان اهل بیت (ع) در مؤمن می شود.

وی اضافه کرد: از همین رو حضور در مجلس عزای حسینی همواره مورد تأکید روایات اسلامی بوده زیرا این حضور عامل رشد فکری است .

صادقی به برنامه تبلیغاتی حضرت زینب(س) برای در هم شکستن توطئه یزیدیان اشاره و بیان داشت: نشان دادن راه اسلام واقعی و معرفی مسیر ولایت به عنوان تنها صراط مستقیم الهی مهم ترین رسالت این بانوی بزرگ اسلام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی به دنبال محو دین از عرصه اجتماع است

استکبار جهانی به دنبال محو دین از عرصه اجتماع است