مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-03سياسي

انتقاد ساداتی نژاد از عدم مسؤولیت پذیری اجتماعی سایپا کاشان


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از عدم مسؤولیت پذیری شرکت سایپا در قبال مردم منطقه کاشان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید جواد ساداتی نژاد امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه صنایع فولاد کاشان با انتقاد از عدم مسؤولیت پذیری شرکت سایپا کاشان اظهار داشت: در تمام دنیا شرکت های کوچک و به خصوص بزرگ در قبال مردم منطقه ای که شرکت در آن تأسیس شده است مسؤولیت پذیری اجتماعی دارند و از جمله جوایزی هم که به شرکت ها می دهند در حوزه پذیرش مسؤولیت های اجتماعی است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با طرح این سؤال که شرکت سایپا چه خدمتی به مردم منطقه کاشان می کند، ابراز داشت: احتمالاً یکی از پاسخ ها این باشد که این شرکت اشتغال ایجاد کرده است ولی بسیاری از مردم منطقه کاشان در قالب نیروی کاری و غیره به این شرکت خدمت می کنند و این شرکت در حال تولید است.

وی با بیان اینکه شرکت سایپا از همه امکانات منطقه از جمله آب، برق، گاز و دیگر ظرفیت های منطقه استفاده می کند، تصریح کرد: این یک رسم معمول در دنیاست که شرکت های بزرگ در قبال مردم منطقه احساس مسؤولیت اجتماعی دارند در حالی که شرکت سایپا در منطقه کاشان هیچ مسؤولیت اجتماعی را بر عهده نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ساداتی نژاد از عدم مسؤولیت پذیری اجتماعی سایپا کاشان

انتقاد ساداتی نژاد از عدم مسؤولیت پذیری اجتماعی سایپا کاشان