مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-03دانش

راه اندازی نخستین مرکز آزاد علمی در قالب شهر منطقه آزاد انزلی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه اندازی نخستین مرکز آزاد علمی در قالب شهر منطقه آزاد انزلی از افتتاح دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد گیلان در منطقه آزاد انزلی در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، محمدمهدی طهران چی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، شامگاه چهارشنبه در دیدار با دکتر محمدولی روزبهان، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، سازوکارهای توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های علمی، پژوهشی و فناوری را موردبحث و تبادل نظر قرار دادند.

راه اندازی نخستین مرکز آزاد علمی در قالب شهر منطقه آزاد انزلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به توانمندی پژوهشی، دانشجویی و امکاناتی این دانشگاه اظهار کرد: رویکرد دانشگاه آزاد تقاضامحور است و هم اکنون نیز تحقیقات موضوع و سفارش محور را با نهادهای مختلف کشور در دست اقدام دارد.

محمدمهدی طهران چی با بیان اینکه افزایش رشته های دانشگاه با توجه به نیازهای شغلی و دانشجویی انجام می شود، گفت: با کار کارشناسی می توان نیازهای شغلی ـ دانشجویی کنونی و سال های آتی منطقه آزاد انزلی را تعیین و بر اساس آن همکاری مشترک را طراحی و درعین حال از توان علمی واحدهای مختلف دانشگاهی این دانشگاه در سطح کشور، بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین مرکز آزاد علمی در قالب شهر منطقه آزاد انزلی

راه اندازی نخستین مرکز آزاد علمی در قالب شهر منطقه آزاد انزلی