مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-03سياسي

پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ در سطح ملی برگزار می شود


پایه گذار جایزه داستان کوتاه سیمرغ گفت: پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ در گستره ملی و در دو بخش «ملی» و «منطقه ای» و با حضور داوران مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی پایه گذار جایزه داستان کوتاه سیمرغ گفت: پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ در گستره ملی و در دو بخش ملی و منطقه ای و با حضور داوران مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

مصطفی بیان در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: همه نویسندگان داخل و خارج از کشور می توانند در این رویداد بزرگ ادبی شرکت کنند؛ در بخش منطقه ای شرکت کنندگان باید متولد و یا ساکن نیشابور باشند، همچنین نویسندگان نیشابوری می توانند همزمان در هر دو بخش داستان ارسال کنند.

وی ادامه داد: جایزه داستان کوتاه سیمرغ از سال 1394 به ابتکار انجمن داستان سیمرغ نیشابور و با مشارکت بخش خصوصی پایه گذاری شد و هدف از برگزاری این جایزه ادبی، کشف، معرفی و تولید آثار خلاق و برتر داستانی است؛ این جایزه ادبی متعلق به یک شخص و یک گروه و یا یک نهاد نیست و یک جایزه مردمی است و می خواهیم با ادبیات، نیشابور را معرفی کنیم.

این رویداد بزرگ ادبی قرار است با حضور چهره های ادبی کشوری برگزار شود و تصمیم داریم دو تا سه روز جشن و دورهمی ادبی به همراه برگزاری کارگاه داستان و نشست شب داستان در نیشابور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ در سطح ملی برگزار می شود

پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ در سطح ملی برگزار می شود