مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-02اقتصادي

ثبت نام متقاضیان طرح مشاغل خانگی در قم آغاز شد


مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی قم از آغاز ثبت نام متقاضیان طرح مشاغل خانگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم خبر داد.

- ایسنا/قم مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی قم از آغاز ثبت نام متقاضیان طرح مشاغل خانگی در "طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" در قم خبر داد.

یاسر شریفی در گفتگو با ایسنا گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم دارد با همکاری جهاد انشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، این طرح را در 31 استان کشور و به منظور کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور اجرا نماید.

وی با بیان اینکه در استان قم نیز این موضوع بر عهده جهاد دانشگاهی واحد قم می باشد و علاقه مندان باید در زمان مقرر در سامانه inhb.

ir اقدام به ثبت نام کنند، اظهار کرد: ثبت نام همزمان با آغاز هفته دولت شروع شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

شریفی ادامه داد، شرایط متقاضیان ثبت نام در طرح حداقل سن 18 سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی قم افزود: هدف از اجرای این الگو تعامل با دستگاه͏ های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان طرح مشاغل خانگی در قم آغاز شد

ثبت نام متقاضیان طرح مشاغل خانگی در قم آغاز شد