مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 02:052020-09-02سياسي

افزایش روحیه مطالبه گری، گره گشای اصلاح امورات کشور است


معاونت اجتماعی ادارات و اصناف ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: روحیه مطالبه گری در بین مردم باید افزایش پیدا کند تا امورات کشور اصلاح و مسائل اساسی به ثمر برسد.

- روح الله صنعتکار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: خداوند پیامبران را برای امر یکتاپرستی که معروف و نهی از طاغوت که بزرگ ترین منکر است به سوی امت فرستاد و این دو فریضه از بزرگ ترین فرایند است و تا موقعی که امت اسلامی به این دو واجب شرعی عمل کنند از بهترین امتها است.

معاونت اجتماعی  ادارات و اصناف ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به نقش اصلاحی این دو فریضه گفت: زیان و فساد ترک این دو فریضه به گونه ای زیاد است که   برترین فریضه دین شمرده شده  و فرایند و احکام دیگر دین در سایه امر به معروف و نهی از منکر  قوام و استواری می یابد.

وی خاطر نشان کرد: در صدر اسلام پس از رحلت پیامبر (ص) به این تکلیف مهم آن چنان که شایسته بود عمل نشد و مردم به دلیل ترس یا طمع از تذکرهای زبانی و اقدام های عملی در این راه کوتاهی کردند و در نتیجه دین به  ضعف گرایید و فاسقان مسلط شدند.

صنعتکار تصریح کرد: امام حسین(ع) در وصیت نامه خود ضمن بیان انگیزه های قیام خویش این دو فریضه  را از مهمترین اهداف خود بر شمرد پس همه رهروانش نیز باید به این مهم اهتمام بورزند که ستاد امربه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روحیه مطالبه گری، گره گشای اصلاح امورات کشور است

افزایش روحیه مطالبه گری، گره گشای اصلاح امورات کشور است