مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 20:252020-09-02اقتصادي

ضرورت ساماندهی موسسات خیریه و کمک های مردمی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بر ضرورت ساماندهی مراکز خیریه و حمایتی تاکید کرد و با اشاره به طرح حمایت از ایتام گفت: اجرای طرح هر کارمند یک حامی معنوی می تواند علاوه بر تامین نیازهای معیشتی ایتام و محسنین، - ابعاد مختلف زندگی این عزیزان را نیز شامل شود.

فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در جلسه تشکیل دبیرخانه طرح اکرام ایتام با بیان اینکه حمایت از ایتام و محسنین امر جدیدی در مباحث حمایتی کشور محسوب نمی شود واظهار کرد: خوشبختانه استان سمنان نیز به عنوان یکی از استانهای سرآمد در این حوزه در سطح ملی مطرح است.

وی با ابراز خرسندی از طرح حمایتی از کودکان بی سرپرست و ایتام اضافه کرد: انتخاب شعار محوری هر کارمند یک حامی معنوی با ارائه برنامه های اجرایی از سوی دستگاههای اجرایی می تواند بعنوان یک فرهنگ ارزشمند و متعالی در سطح جامعه مطرح گردیده و بخشی از دغدغه ی خاطر این عزیزان و خانواده های آنان را برطرف کند.

منصوری تصریح کرد :اجرای این طرح علاوه بر تامین نیازهای معیشتی ایتام و محسنین بعنوان یک پشتوانه و حمایت معنوی از این عزیزان محسوب گردیده و می تواند ابعاد مختلفی از زندگی این عزیزان همچون هدایت و حمایت تحصیلی ، ورزشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی موسسات خیریه و کمک های مردمی

ضرورت ساماندهی موسسات خیریه و کمک های مردمی