مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 18:452020-09-02اقتصادي

اول مهر؛ آغاز آبرسانی اضطراری به «جم »از طریق آبشیرین کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، مهرداد ستوده عصر امروز در حاشیه بازدید از اسکله کنگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه توسعه گردشگری بندر کنگان در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شد.

هدف از اجرای این پروژه توسعه حوزه گردشگری استان بوشهر و تقویت زیرساخت های این حوزه است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: این پروژه با 170 میلیارد تومان اعتباری که به آن اختصاص یافته پیش بینی می شود ظرف مدت 30 ماه به اتمام برسد.

وی با اشاره به اجرای طرح گردشگری 2020 در استان بوشهر اظهار کرد: توسعه بندر کنگان اقدامی مهم در این راستا است، چرا که با برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی در کشور قطر اجرای این پروژه زمینه جابه جایی گردشگر بین بندر کنگان و کشور یاد شده فراهم می شود.

ستوده همچنین در بازدید از پروژه آب شیرین کن سیراف - جم اظهار داشت: با بهره برداری کامل از این پروژه، امکان شیرین سازی 52 هزار متر مکعب آب روزانه فراهم خواهد شد که با توجه به معضل کم آبی، کار آبرسانی اضطراری به شهر و روستاهای جم تا پایان شهریور آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مردم جم مدت زیادی پذیرای صنعت نفت هستند، باید پیش از این از ظرفیت آب شیرین کن بهره مند می شدند و در همین راستا، فاز دوم شیرین سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول مهر؛ آغاز آبرسانی اضطراری به «جم »از طریق آبشیرین کن

اول مهر؛ آغاز آبرسانی اضطراری به «جم »از طریق آبشیرین کن