مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-02سياسي

فرصت و میدان در مدیریت کشور به جوانان داده شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت و میدان در مدیریت کشور به جوانان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری عصر چهارشنبه در دیدار با فعالان اجتماعی شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار رییس علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار گفت: ما امروز در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی نیازمند نقش آفرینی شخصیت هایی همچون شهید رییس علی دلواری و شهید سلیمانی هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به ظرفیت های نیروی انسانی جوان و خلاق افزود: اگر به جوانان صاحب صلاحیت، ارزشی و انقلابی میدان داده شود آنها از این آزمون به خوبی بر خواهند آمد، کم نداریم شخصیت های آزاده، توانمند، تکلیف نگر و شجاعی که بتوانند از پس مشکلات برآمده و افتخار بیافرینند.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: اگر فرصت و میدان در مدیریت کشور به جوانان داده شود، با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی بسیاری از مسائل و معضلاتی حل ناشدنی که امروز مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند را مرتفع سازند.

جمیری با اشاره به خدمت اثربخش جوانان در زمینه های هسته ای، فضایی، نانوتکنولوژی و نظامی به مردم ایران اسلامی بیان داشت: دیدیم جوانانی که در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و آثار ارزشمندی را برجای گذاشتند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت و میدان در مدیریت کشور به جوانان داده شود

فرصت و میدان در مدیریت کشور به جوانان داده شود