مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-02بين الملل

انتقاد تند ماکرون از روایت نادرست دیدارش با نماینده حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور فرانسه از یکی از خبرنگار های مطرح این کشور به دلیل ارائه روایتی نادرست از دیدار اخیرش با محمد رعد ، - رییس جمهور فرانسه خبرنگار روزنامه لوفیگارو را به دلیل انتشار مطالب غلط در مورد دیدارش با نماینده حزب الله سرزنش کرد و آن را اقدامی، غیرمسئولانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور فرانسه از یکی از خبرنگار های مطرح این کشور به دلیل ارائه روایتی نادرست از دیدار اخیرش با محمد رعد ، رییس فراکسیون الوفاء للمقاومه (فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان) انتقاد کرد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد تلویزیون فرانسه امروز چهارشنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه، جورج مالبرنو ، روزنامه نگار و گزارشگر روزنامه لو فیگارو را به دلیل روایتی که از دیدارش با محمد رعد منتشر کرده مورد عتاب قرار می دهد.

در این ویدیو، ماکرون خطاب به این خبرنگار می گوید: کاری که شما کردید، در سایه حساسیت اوضاع و آنچه که در باره لبنان می دانید، غیرمسئولانه، غیرحرفه ای و حقیرانه است .

رییس جمهور فرانسه به خبرنگار لوفیگار گفته است که این گونه اقدامات او بیانگر عدم مسئولیت او و روزنامه مذکور است و آن ها اطلاعات غلطی به مخاطب داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند ماکرون از روایت نادرست دیدارش با نماینده حزب الله

انتقاد تند ماکرون از روایت نادرست دیدارش با نماینده حزب الله