مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-02اقتصادي

نقش موثر اعتبارات دولتی در توسعه شهر قنوات


شهردار قنوات به نقش مهم اعتبارات دولتی در تجهیز این شهر به سامانه های نوین اشاره کرد و افزود: طی هفته دولت 19 پروژه با اعتبار 83 میلیارد و 800 میلیون تومان در این شهر بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا شکاری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه های متعدد در شهر قنوات همزمان با هفته دولت افزود: طی هفته دولت 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد و 800 میلیون تومان و اشتغال 138 نفر در شهر قنوات به بهره برداری رسید.

وی مهم ترین بخش تعامل دستگاه های اجرایی استان با مسئولان مدیریت شهری قنوات را صدور اجازه تفکیک املاک شهر قنوات جهت تأمین منابع مالی پروژه های شهری عنوان کرد و افزود: منابع دولتی نقش بسیاری در ارتقای خدمت رسانی به شهروندان در شهر قنوات دارند.

شهردار شهر قنوات، بوستان شهدای گمنام را یکی از پروژه های مهم شهر قنوات در هفته دولت دانست و افزود: این بوستان با مساحتی بالغ بر 21 هزار و 500 متر مربع دارای زمین دومنظوره ورزشی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری، سیستم آبیاری هوشمند فضای سبز، آب نمای خشک موزیکال و غیره است.

وی به نقش مهم اعتبارات دولتی در تجهیز شهر قنوات به سامانه های نوین اشاره و تصریح کرد: به منظور توسعه سامانه های نظارتی در معابر شهری و خرید و استقرار تجهیزات ترافیکی در شهر قنوات به ترتیب 70 تا 90 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر اعتبارات دولتی در توسعه شهر قنوات

نقش موثر اعتبارات دولتی در توسعه شهر قنوات