مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-02سياسي

قدردانی امام جمعه تبریز از عزاداران حسینی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی از مردم حسینی استان برای برگزاری پرشور و شعور عزاداری ها و رعایت مسائل بهداشتی در دهه اول محرم الحرام، - قدردانی کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم به راستی که این محرم و صفر و قیام سید و سالار شهیدان؛ آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام اسلام را زنده نگه داشته است.

با صدای زنگ قافله محرم، ایران اسلامی و آذربایجان حسینی، حسینه ای شد به وسعت دلها و همه با هم احرام محرم بستیم تا زیر خیمه گاه عاشوراییان جان و دل را صیقل دهیم و کربلایی شویم.

ما ملت حماسه و ملت امام حسینیم که فرهنگ نامه دلدادگی هایمان با خط سرخ شهادت نوشته شده و مصداق سدید آن شهدای بلند آوازه روزهای سخت زمستان و دفاع جانانه 8 ساله، شهیدان مدافع حرم و شهید سپهبد حاج قاسم آقا سلیمانی است.

ما هر روز گرم تر، گیراتر، پر شورتر ، و گسترده تر از هر سال دیگر با علم های سیاه بر دروازه های شهر، پیراهن سیاه برتن و داغ بزرگ عاشورا در دل، نشانه میشویم؛ نشانه ای برای بیان حقایق کربلا به رهبری امام حسین علیه السلام که همچنان قیام خونین اش پیشتاز تمامی جریان ها و حرکت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه تبریز از عزاداران حسینی

قدردانی امام جمعه تبریز از عزاداران حسینی