مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-02اقتصادي

لزوم راه اندازی مراکزتوزیع مستقیم محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید مراکز مستقیم عرضه محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان راه اندازی شود که در این رابطه دستگاه های اجرایی مرتبط باید پیگیری لازم را در سریع ترین زمان انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی اظهار داشت: طی هفته آینده باید این مساله نهایی و محصولات به طور مناسب و با هدف کمک به کشاورز و مردم عرضه شود.

وی ادامه داد: ارزیابی نظارت بر بازار از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد تا متوجه شوند که آیا نظارت ها بر بازار چه تاثیری دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار از تولیدکننده تا مصرف کننده حمایت می کند و ایجاد تعادل و رابطه منطقی در بازار، اولویت و هدف ستاد تنظیم بازار است.

صادقی با اشاره به اینکه کیفیت آرد و نان تولیدی آذربایجان غربی مورد توجه مسوولان و دستگاه های ذیربط قرار گیرد، یادآور شد: باید نان تولیدی با کیفیت مناسب در سطح جامعه توزیع شود و مردم نیز به این امر توجه ویژه دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تاکنون 108 هزار مورد بازرسی از اصناف استان صورت گرفته که در این رابطه چهار هزار و 513 پرونده به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مراکزتوزیع مستقیم محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی

لزوم راه اندازی مراکزتوزیع مستقیم محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی