مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-02بين الملل

اعلام هشدار در شبه جزیره کره با نزدیک شدن طوفان مایساک


با پیش بینی نزدیک شدن یکی از قدرتمندترین طوفان های سال های اخیر به شبه جزیره کره، تمامی پروازهای کره جنوبی متوقف و هشدارهای لازم برای هر دو کشور کره جنوبی و شمالی صادر شده است.

- با پیش بینی نزدیک شدن یکی از قدرتمندترین طوفان های سال های اخیر به شبه جزیره کره، تمامی پروازهای کره جنوبی متوقف و هشدارهای لازم برای هر دو کشور کره جنوبی و شمالی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با عبور طوفان مایساک از آب های جزیره تفریحی ججودو به همراه بادهایی با سرعت 162 کیلومتر در ساعت بیش از 300 پرواز داخلی در کره جنوبی لغو شد.

نخست وزیر کره جنوبی ضمن ابراز نگرانی نسبت به طوفان مایساک اظهار داشت: پیش بینی می شود این طوفان از نظر قدرت، مشابه طوفان مائمی در سال 2003 میلادی باشد که منجر به کشته شدن 131 نفر و برجای ماندن خسارتی بیش از 4 تریلیون وون (3 میلیارد دلار) شد.

پیش بینی می شد مایساک اواخر روز چهارشنبه به غرب بوسان در ساحل جنوبی برسد، سپس قبل از حرکت به سمت شمال و دریای ژاپن، به سمت شرق شبه جزیره بالا رود.

همچنین پیش بینی شده بود که روز پنجشنبه بار دیگر در حوالی شهر صنعتی چونگجین کره شمالی فرود بیاید.

اداره هواشناسی کره جنوبی با پیش بینی بارش شدید باران بیش از 400 میلی متر از امکان شدت گرفتن بادها در اواخر روز چهارشنبه و تا پنجشنبه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام هشدار در شبه جزیره کره با نزدیک شدن طوفان مایساک

اعلام هشدار در شبه جزیره کره با نزدیک شدن طوفان مایساک