مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-02سياسي

مروری بر جسارت ادامه دار نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص)


مجله فرانسوی «شارلی ابدو» به تازگی اعلام کرده که قصد دارد کاریکاتورهایی را که به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) جسارت کرده اند، بازنشر دهد! این اقدام غیراخلاقی در حالی به بهانه واهی آزادی بیان از سوی این رسانه فرانسوی عملی می شود که خود این رسانه .

- مروری بر جسارت ادامه دار نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) مجله فرانسوی شارلی ابدو به تازگی اعلام کرده که قصد دارد کاریکاتورهایی را که به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) جسارت کرده اند، بازنشر دهد! این اقدام غیراخلاقی در حالی به بهانه واهی آزادی بیان از سوی این رسانه فرانسوی عملی می شود که خود این رسانه ها و کشورهای حامی آنها هرگز تحمل برخورد متقابل را نداشته و ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو روز گذشته، یعنی یک روز پیش از آغاز دادگاه افرادی که برای نقش داشتن در حمله سال 2015 به این مجله متهم هستند، اعلام کرد کاریکاتورهای جسارت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را بازنشر می دهد.

به این ترتیب، بر روی جدیدترین نسخه از این مجله، چندین کاریکاتور موهن بازنشر خواهد شد که ابتدا در سال 2005 توسط یک مجله دانمارکی منتشر شده بودند و یک سال بعد برای نخستین بار توسط مجله شارلی ابدو بازنشر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر جسارت ادامه دار نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص)

مروری بر جسارت ادامه دار نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص)