مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-02سياسي

دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی علمی کاربردی تصویب شد


مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تصویب دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی خبر داد و گفت: دستورالعمل به همه واحدهای استانی ابلاغ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، هفتمین جلسه شورای مرکزی هم اندیشی و تعامل با نمایندگان روسای مراکز آموزش علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هییت رییسه و نمایندگان روسای مراکز آموزشی استان هفتمین جلسه شورای مرکزی هم اندیشی برگزارشد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تسلیت شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و امام سجاد (ع) در خصوص لزوم توجه به افزایش کیفیت برگزاری دوره های آموزشی دانشگاه در نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1399 تاکید کرد و از شروع ثبت نام همزمان برای دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه از روز سه شنبه 11 شهریورماه و نیز شروع سال تحصیلی از 15 شهریورماه سالجاری خبر داد.

در ادامه دکتر روحیان مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به تشریح دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی پرداخت و تاکید کرد دستورالعمل، تصویب و به همه واحدهای استانی ابلاغ خواهد شد و براساس این دستورالعمل دانشجویان نمونه برای روز دانشجو(16 آذر) انتخاب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی علمی کاربردی تصویب شد

دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی علمی کاربردی تصویب شد