مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-02سياسي

ترویج روضه خانگی توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)


اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در راستای ترویج برپایی مجالس ساده خانگی توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام، طرح سدره (روضه خانگی) را برگزار می کند.

- اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در راستای ترویج برپایی مجالس ساده خانگی توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام، طرح سدره (روضه خانگی) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امام صادق (ع)، در راستای ترویج برپایی مجالس ساده خانگی توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام، طرح سدره (روضه خانگی) اقدام به تسهیل برگزاری این مجالس از طریق اعزام سخنران، مداح و دیگر هماهنگی های لازم می کند.

اولین جلسه این طرح همزمان با شهادت سردار رشید اسلام، سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی عزیز در منزل یکی از محبان اهل بیت علیهم السّلام برگزار شده و تا به امروز نیز توفیق برگزاری مجالس متعددی را داشته است.

سخنرانان و مداحان این طرح را غالباً اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السّلام تشکیل داده و علاوه بر این، از ظرفیت برخی حوزه های علمیه نیز بهره برده می شود.

هم چنین در این طرح، در راستای ترویج هرچه بیشتر مجالس خانگی و خانوادگی، پویش های جشن خانگی مناسبتی از جمله پویش جشن خانوادگی به مناسبت نیمه شعبان و جشن خانگی عید سعید غدیر نیز برگزار گردیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج روضه خانگی توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)

ترویج روضه خانگی توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)