مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-02بين الملل

جزییات پارتی بن سلمان در مالدیو: 50 میلیون دلار هزینه، جزیره خصوصی و زنان مدلینگ


روزنامه نیویورک پست از جشن های شبانه ولیعهد عربستان در جزیره مالدیو آن هم با صرف میلیون ها دلار پرده برداشت.

- جزییات پارتی بن سلمان در مالدیو: 50 میلیون دلار هزینه، جزیره خصوصی و زنان مدلینگ روزنامه نیویورک پست از جشن های شبانه ولیعهد عربستان در جزیره مالدیو آن هم با صرف میلیون ها دلار پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک پست نوشت، کتاب نفت و خون: محمد بن سلمان بی رحم در جستجوی قدرت جهانی نوشته دو روزنامه نگار روزنامه وال استریت ژورنال بردلی هوپ و جاستین شِک درباره به قدرت رسیدن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، زندگی تجملاتی او و حرصش برای به دست آوردن ثروت، از جزییات جشن 50 میلیون دلاری این شاهزاده سعودی که در تفریحگاه جزائر مالدیو ترتیب داده بود، پرده برداشت.

رد تاکر از مجله نیویورک پست در گزارشی نوشت، زندگی این شاهزاده سعودی که پس از بر تخت نشستن پدرش، به قدرت رسیده را می توان در جشن مالدیو با حضور زنان مدلینگ در یک جزیره خصوصی خلاصه کرد.

تاکر درباره این جشن که ماه ژوییه 2015 در جزیره ویلا مالدیو برگزار شد، گفت، 150 مدلینگ زن زیبا با قایق که از برزیل، روسیه و جاهای دیگر آورده شده بودند وارد جزیره خصوصی در مالدیو شدند تا با ده ها مرد که از خاورمیانه آمده بودند، جشن بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پارتی بن سلمان در مالدیو: 50 میلیون دلار هزینه، جزیره خصوصی و زنان مدلینگ

جزییات پارتی بن سلمان در مالدیو: 50 میلیون دلار هزینه، جزیره خصوصی و زنان مدلینگ