مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-02اجتماعي

آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از 15 شهریورماه


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از آغاز سال تحصیلی 1399-1400 مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از 15 شهریورماه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از آغاز سال تحصیلی 1399-1400 مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از 15 شهریورماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس احمد افروغی با بیان این مطلب افزود: کلاس های تئوری این مرکز در سال تحصیلی جدید به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام قوانین و مقرارت کلاس های حضوری همچون حضور و غیاب دانشجویان در کلاس های مجازی برای دانشجویان اجرا خواهد شد، ادامه داد: با توجه به شرایط انتقال بیماری کرونا، کلاس های عملی دانشجویان در مدت زمان کم و با ظرفیت بسیار محدود و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد در خصوص شروع سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود به مرکز، خاطرنشان کرد: ثبت نام از دانشجویان جدید تا 18 شهریور ماه ادامه خواهد یافت و پیش بینی می کنیم که پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش، کلاس های تئوری این دانشجویان به صورت مجازی از اوایل مهرماه سال جاری شروع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از 15 شهریورماه

آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از 15 شهریورماه