مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-02سياسي

سردار شیرازی: امروز رادارهایی با برد 3 هزار کیلومتر در اختیار داریم


رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه امروز سلاح های راهبردی پدافند هوایی در اختیار ما قرار دارد، گفت: آن روزها عمق نگاه ما این بود که راداری داشته باشیم که بتواند 25 کیلومتر را رصد کند ولی امروز ما رادارهایی داریم که 3 هزار کیلومتر برد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به مناسبت دهم شهریور ماه روز پدافند هوایی با حضور در گروه واکنش سریع راهبردی امام علی (ع) روز پدافند هوایی را تبریک گفت.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدااله الحسین گفت: خداوند ذکر، نام و یاد امام حسین(ع) را موجب برکت و نورانیت کار ما قرار داده و ان شاءالله توفیق دهد که این مسیر نورانی که خود نشان ما داد و با پیروزی انقلاب اسلامی جلوه کرد را بتوانیم تا آخر ادامه دهیم.

سردار شیرازی با مقایسه وضعیت امروز کشور با قبل از انقلاب ضمن بیان خاطره ای گفت: من قبل از انقلاب در ارتش خدمت می کردم و با آمریکایی ها در یک پادگان بودیم، آن موقع دانشجوی وظیفه بودم اساتید من که ستوان و سروان بودند حق نداشتند به بخش تعمیر و نگهداری که در اختیار درجه دار آمریکایی بود نزدیک شوند؛ استاد ایرانی که واقعاً هم در کار خودش استاد بود حق نداشت به بخش های فنی نزدیک شود آن روز من به عنوان یک ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شیرازی: امروز رادارهایی با برد 3 هزار کیلومتر در اختیار داریم

سردار شیرازی: امروز رادارهایی با برد 3 هزار کیلومتر در اختیار داریم