مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-02اقتصادي

رشد 30 درصدی فروش در تابستانه کتاب همدان


 معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از رشد 30 درصدی فروش در طرح «تابستانه کتاب» استان خبر داد.

- ایسنا/همدان  معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از رشد 30 درصدی فروش در طرح تابستانه کتاب استان خبر داد.

مجید فروتن در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: امسال سهمیه خرید یارانه اختصاصی به استان همدان 16 میلیون تومان بود که این مبلغ جذب و صرف خرید کتاب شد.

وی ادامه داد: در هفته دوم اجرای طرح تابستانه کتاب با کمبود یارانه مواجه شدیم که تقاضای افزایش هزینه کردیم اما به دلیل مشخص شدن سهمیه ها از قبل، مبلغ اختصاصی افزایش پیدا نکرد.

فروتن تصریح کرد: استقبال مردم از این طرح به دلیل اجرای مستمر و جا افتادن فرهنگ آن نسبت به قبل بیشتر و بهتر شده است و می تواند مردم را به کتابخوانی ترغیب کند، همچنین از بخش فرهنگ، صنعت نشر و کتابفروشی ها حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه امیدوراریم شاهد ترویج فرهنگ مطالعه در بین خانواده ها باشیم، گفت: در حوزه کتاب و کتابخوانی چندین طرح مانند رونمایی کتاب، نقد کتاب نمایشگاه کتاب اجرا می شود و طرح تابستانه کتاب هم یکی از آن هاست که با اجرای مداوم موفق عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی فروش در تابستانه کتاب همدان

رشد 30 درصدی فروش در تابستانه کتاب همدان