مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-02اقتصادي

ایجاد 5 هزار شغل در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال جاری باید در استان چهارمحال و بختیاری 5 هزار شغل با پرداخت تسهیلات 135 میلیارد تومان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی بختیاری امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:  امسال چهار هزار و 900 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به تصویب رسیده است که از این میزان تاکنون 600 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و 700 میلیارد تومان از طریق صندوق قرض الحسنه ولایت پرداخت شده است.

  رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 200 هزار شغل ایجاد کرده ایم، ادامه داد: در سال جاری باید در استان چهارمحال و بختیاری 5 هزار شغل با پرداخت تسهیلات 135 میلیارد تومان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با همکاری استانداران، فرمانداران و بانک های عامل اقدامات خوبی در زمینه اشتغال در کشور صورت گرفته است، عنوان کرد: برای ایجاد شغل و پرداخت تسهیلات هیچ محدودیتی در استان ها وجود ندارد.

بختیاری اضافه کرد: مطابق ماده 83 برنامه پنج سال ششم توسعه کمیته امداد باید 100 هزار اشتغال ایجاد کند اما ما توانسته ایم تاکنون 490 هزار اشتغال ایجاد کنیم.

وی در پایان افزود: توانمندسازی، تأمین مسکن و ایجاد پیوست فرهنگی برای مددجویان از مهمترین اهداف کمیته امداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 هزار شغل در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

ایجاد 5 هزار شغل در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال