مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-02اقتصادي

اردکانیان: مصرف 180 میلیون مترمکعب آب باکیفیت برای فضای سبز در تهران پایان می یابد


وزیر نیرو از امضای تفاهم نامه ای میان شهرداری تهران و این وزارتخانه با هدف جلوگیری از مصرف آب های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز خبر داد.

- وزیر نیرو از امضای تفاهم نامه ای میان شهرداری تهران و این وزارتخانه با هدف جلوگیری از مصرف آب های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح چند پروژه در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران اظهار کرد: چهار پروژه در سه استان کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اردبیل با سرمایه گذاری 3250 میلیارد تومان افتتاح می شود که یکی از آنها واحد گاز نیروگاه دالاهو است که با ظرفیت 307 مگاوات در کرمانشاه وارد چرخه تولید خواهد شد.

وی افزود: سد کلقان چای در استان آذربایجان شرقی برای مصارف شرب و صنعت و کشاورزی، پنجمین سدی است که در پویش امسال افتتاح می شود.

یک پست 230 کیلوولت و دو نیروگاه خورشیدی در استان اردبیل افتتاح می شود که با این پروژه ها جمع پروژه ها افتتاح شده پویش در سال 99 به 70 پروژه در 18 استان با سرمایه گذاری 22 هزار و 700 میلیارد تومان خواهد رسید.

وزیر نیرو تاکید کرد: کار مهم و مشترکی بین وزارت نیرو و شهرداری تهران داریم که عصر امروز تفاهم نامه آن امضاء می شود و سعی داریم در آن با تدارک پس آب تصفیه شده تهران، چاه ها و قنات های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: مصرف 180 میلیون مترمکعب آب باکیفیت برای فضای سبز در تهران پایان می یابد

اردکانیان: مصرف 180 میلیون مترمکعب آب باکیفیت برای فضای سبز در تهران پایان می یابد