مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-02سياسي

دومین فراخوان «به این روایت» در استان سمنان صادر شد


رییس حوره هنری سمنان با اشاره به صادر شدن فراخوان رویداد یادداشت نویسی «به این روایت» در سطح استان، گفت: موضوع این رویداد فرهنگی نگارش و ارسال یادداشت و ترویج فرهنگ مطالعه است.

- سمنان- رییس حوره هنری سمنان با اشاره به صادر شدن فراخوان رویداد یادداشت نویسی به این روایت در سطح استان، گفت: موضوع این رویداد فرهنگی نگارش و ارسال یادداشت و ترویج فرهنگ مطالعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی حوزه هنری سمنان، با اشاره به صدور فراخوان دومین دوره یادداشت نویسی بر کتاب های تولیدی حوزه هنری استان سمنان با عنوان به این روایت ، تاکید کرد: در دومین نوبت از برنامه به این روایت ، کتاب ساعت ها همه خوابند نوشته حسینعلی جعفری، برای نگارش یادداشت ها انتخاب شده است.

وی افزود: علاقمندان در سراسر کشور برای ارائه یادداشت های خود تا پایان مهر ماه 99 فرصت دارند همچنین در فرایند ارزیابی، سه اثر برتر، معرفی و از نگارندگان شان، قدردانی به عمل خواهد آمد.

رییس حوزه هنری استان سمنان گفت: در برنامه به این روایت که به صورت دو ماهیانه برگزار می شود، هنرمندان، علاقمندان، نویسندگان، شاعران و منتقدان، یادداشت های خود را بر کتاب های تولیدی حوزه هنری استان که در قالب های مجموعه شعر، مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فراخوان «به این روایت» در استان سمنان صادر شد

دومین فراخوان «به این روایت» در استان سمنان صادر شد