مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-02اقتصادي

جهش حدود 5 میلیون تنی تولید متانول با بهره برداری از3 طرح پتروشیمی


 سه پتروشیمی سبلان، دنا و سیراف پس از بهره برداری هرکدام سالانه یک میلیون و 650 هزار تن متانول تولید خواهند کرد، از این رو بیشترین میزان تولید این محصول را در سال های آتی خواهیم داشت.

-  سه پتروشیمی سبلان، دنا و سیراف پس از بهره برداری هرکدام سالانه یک میلیون و 650 هزار تن متانول تولید خواهند کرد، از این رو بیشترین میزان تولید این محصول را در سال های آتی خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود باقری - مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر اظهارکرد: توسعه و رشد تولید محصولات پتروشیمی به عنوان دو فاکتور نهایی در افق برنامه های کلان کشوری،تصاعدی در چهارچوب ظرفیت های بومی و خود باوری است که در شرایط خاص امروز کشور تنها دهلیز روشن رشد تولید و افزایش صادرات خواهد بود.

باقری افزود: در این راستا این هلدینگ انرژی با تکیه بر دانش بومی و باور به مهندسان داخلی در مراحل نهایی تکمیل پتروشیمی سبلان به عنوان پیش قراول پروژه های این هلدینگ قرار دارد.

این پروژه با پیشرفت 94 درصدی گام های نهایی عملیاتی خود را بر می دارد و همزمان برنامه ریزی ها برای ورود این شرکت به بازار سرمایه در حال تدوین است تا امکان حضور این شرکت در بورس نیز فراهم شود.

او با اشاره به بازار فروش متانول گفت: گرچه باتوجه به تحریم های ظالمانه بر علیه جمهوری اسلامی، صادرات با چالش های جدی روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش حدود 5 میلیون تنی تولید متانول با بهره برداری از3 طرح پتروشیمی

جهش حدود 5 میلیون تنی تولید متانول با بهره برداری از3 طرح پتروشیمی