مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-02سياسي

آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر سال آینده وارد مدار می شود


استاندار بوشهر از تلاش برای تامین آب پایدار در استان بوشهر خبر داد و گفت: آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر سال آینده وارد مدار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در جریان برگزاری تور عمرانی پروژه های استان بوشهر یادواره خبرنگار مرحوم غلامعلی قاضی زاده اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آب وجود داشت، این حوزه را به عنوان یک اولویت در استان دنبال کردیم.

وی توسعه آبشیرین کن ها را به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکل آب در استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: طرح های متعددی برای شیرین سازی آب در استان بوشهر تعریف شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: شاهد روند مطلوبی در اجرای عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر هستیم و بر اساس تعهد سرمایه گذار اوایل سال آینده از نخست این پروژه وارد مدار تولید می شود.

وی بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از پروژه آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر تا حد بسیار زیادی مشکلات کمبود آبد ر بوشهر را کاهش خواهد داد و شاهد تأمین آب پایدار در استان خواهیم بود.

گراوند ادامه داد: تجهیزات پروژه آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر تأمین شده و عملیات نصب تأسیسات آن به زودی آغاز و تا فروردین ماه 25 درصد آن تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر سال آینده وارد مدار می شود

آب شیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر سال آینده وارد مدار می شود