مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-02سياسي

ملت ایران به یک بصیرت بالای تاریخی رسیده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: به برکت وجود انقلاب اسلامی، امروز ملت ایران به یک بصیرت بالای تاریخی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات با اشاره به روز مبارزه با استعمار انگلیس و سالروز شهادت رییس علی دلواری به بیان ابعاد شخصیتی این قهرمان ملی مبارزه با استعمار پرداخت.

وی گفت: این ایام یادآور تجربه تلخی است که ملت ما به خاطر داشتن دولتی ضعیف و سست عنصر و نیروها و تجهیزات نظامی ضعیف هم غارت شد و از هر سو مورد تجاوز دولت های استعماری قرار گرفت و در همین ایام بود که مجاهدان دشتستان با دست خالی و با تقدیم 72 شهید، 800 سرباز و افسر انگلیسی را کشته و در این راه سردار این مبارزه توسط یکی از هم وطنان نفوذی خود به شهادت رسید.

حجت الاسلام سادات گفت: زمانی هر کس از کنار ملت ما رد می شد توی سر این ملت می زد و به خاطر ضعف دولتمردان و قوای نظامی، دولت های استعمارگر سر دولت ما کلاه گذاشته و بخش های وسیعی از خاک ایران را از مام وطن جدا کردند.

وی بیان کرد: با بیداری تاریخی و رشد بصیرت ملت و داشتن رهبرانی همچون حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اکنون در جایگاه بالایی از عزت و سرافرازی قرار داریم، به نحوی که ناوهای قدرت های بزرگ بدون اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران به یک بصیرت بالای تاریخی رسیده است

ملت ایران به یک بصیرت بالای تاریخی رسیده است