مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-02ورزشي

افاضلی: آقایان کارگروه سقوط درست کردند/ 900میلیون پارس جنوبی در یک حساب سه نفره است


سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: 900میلیون در حساب کانون هواداران پارس جنوبی با سه امضا قرار دارد که دو نفر آن ها مشکلی ندارند اما یک نفر امضا نمی کند تا پول در حساب بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ماجرای سقوط پارس جنوبی به لیگ دسته اول ابعاد زیادی داشت و با توجه به اظهارات برخی بازیکنان این تیم مشخص است که در فصلی که گذشت، پارس جنوبی از نظر مدیریت اصلا شرایط خوبی نداشته است.

این موضوع را حجت الاسلام احمدی نایب رییس فراکسیون انرژی مجلس نیز به طور واضح بیان کرد و نبود مدیریت صحیح در پارس جنوبی به خصوص در بحث هزینه کردها را مهمترین چالش این باشگاه و تیم دانست.

در همین راستا سیروس پورموسوی هم صحبت هایی را پیرامون مشکلات پارس جنوبی مطرح کرد که بخشی از آن به موضوع رفتار عجیب تعدادی از بازیکنان تیم مربوط می شد که باعث ایجاد شبهاتی در مورد تیم ماشین سازی تبریز و هومن افاضلی شد.

به همین خاطر از سرمربی ماشین سازی که پیش از این هدایت پارس جنوبی را بر عهده داشت در مورد سوتفاهم ایجاد شده با پورموسوی و دیگر اتفاقات سوال برانگیز تیم شهر جم به خصوص ماجرای حساب سه نفره و 900میلیون تومان گفت وگو کردیم.

هومن افاضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ابتدا در خصوص واگذاری باشگاه ماشین سازی تبریز به مالک جدید، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افاضلی: آقایان کارگروه سقوط درست کردند/ 900میلیون پارس جنوبی در یک حساب سه نفره است

افاضلی: آقایان کارگروه سقوط درست کردند/ 900میلیون پارس جنوبی در یک حساب سه نفره است