مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-02اقتصادي

45 هزار نفر در خراسان شمالی از خدمات دفاتر تسهیل گری بهره مند می شوند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: با ایجاد سه دفتر تسهیل گری و توسعه محلی در مناطق کمتر برخوردار شهر بجنورد، حدود 45 هزار نفر از خدمات این دفاتر بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدتقی آریان اظهار کرد: با شناسایی ظرفیت ها و نیازمندی های محلات، مشکلات در راستای خدمات رسانی و بهبود و توسعه اجتماعی و اقتصادی حل می شود.

وی افزود: اولویت بندی نیازمندی های محلات در خصوص تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 97 و 98 مناطق ویژه اجتماعی کشور بااعتبار بالغ بر 1300میلیون ریال انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی به اهداف دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی اشاره و تصریح کرد: دفاتر تسهیلگری به عنوان حلقه گمشده خدمت رسانی و توسعه پایدار مناطق کمتر برخوردار شهرها هستند.

وی افزود: مشاوره فردی و گروهی به صورت رایگان، تهیه گزارش معضلات مربوط به محلات نظیر وضعیت آسفالت معابر، کمبودهای زیرساختی، پیگیری های تخصیص اعتبارات و همسویی اعتبارات هزینه ای دستگاه ها و بسیاری موارد دیگر در قالب عملکرد به صورت مستمر انجام می پذیرد.

آریان گفت: به منظور پایش عملکرد دفاتر، گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه از اقدامات و فعالیت های صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار نفر در خراسان شمالی از خدمات دفاتر تسهیل گری بهره مند می شوند

45 هزار نفر در خراسان شمالی از خدمات دفاتر تسهیل گری بهره مند می شوند