مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:002020-09-02اقتصادي

معرفی قالب عمرانی کارائوس


قالب کارائوس محصولی است که بر اساس نیاز وب سایت های ایرانی با گرافیکی منحصر به فرد توسط گرافیک کاران و برنامه نویسان داخلی طراحی و تولید شده و با امکانات بسیار پیشرفته نیازهای یک وب سایت کامل را برطرف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام ژاکت، امکانات و ویژگی های مهم قالب را در بخش های زیر می توانید مطالعه کنید: صفحه ساز المنتور: مهم ترین ویژگی این پوسته استفاده از صفحه ساز المنتور فارسی است و با این صفحه ساز می توانید گرافیک سایت را به دلخواه خود و با چیدمان و امکانات مورد نیاز پیاده سازی کنید و می توانید رنگ بندی سایت را تغییر دهید یا هر بخش از قالب را به صورت زنده جا به جا، حذف و یا ویرایش کنید.

در قالب کارائوس ما صفحه ساز المنتور توسعه داده ایم تا بدون نیاز به نسخه pro بتوانیم از المان های پیشرفته و امکانات بیشتر المنتور استفاده کنیم.

شما می توانید تمامی بخش های قالب از جمله سربرگ، پانوشت، صفحات تکی و دسته بندی پست ها، صفحات تکی و دسته بندی فروشگاه ووکامرس را کاملا در المنتور طراحی و ویرایش کنیم.

قابلیت چندزبانه: معمولا خیلی از شرکت های ایرانی به چندزبانه بودن وب سایت اهمیت زیادی می دهند و قالب کارائوس کاملا با افزونه های چندزبانه هماهنگ است و به صورت پیش فرض در دمو قالب ما سایت را دو زبانه و به زبان انگلیسی هم ترجمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی قالب عمرانی کارائوس

معرفی قالب عمرانی کارائوس