مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-02سياسي

حذف کنکور ارشد و دکتری در دستور کار


به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی جای امیدواری است که در سطح کنکورهای کارشناسی ارشد ودکتری جای امیدواری باشد که حذف اتفاق بیافتد.

- ، سعید رضا عاملی گفت: جلسه مشترکی میان ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد تا موضوعاتی که نیازمند همکاری و همفکری با مجلس شورای اسلامی است مورد همفکری قرار گیرد از جمله مسئله سهمیه ها بود چرا که سهمیه های مهم مثل سهمیه ایثارگران مصوب مجلس است و اصلاح یا لغو آن باید توسط مجلس شورای اسلامی انجام شود.

امیدواریم تغییر در سهمیه ها به کنکور سال بعد برسد وی با بیان اینکه امیدواریم این تغییرات در سهمیه ها به کنکورهای بعدی برسد، درباره تسهیلات نقل و انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی خاطرنشان کرد: امکان تغییر رشته فرزندان اعضای هیأت علمی در این تسهیلات حذف شد؛ وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی می توانند در این زمینه به حسب شرایط تغییراتی را انجام دهند.

حذف کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار نقشه جامع علمی کشور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حذف کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری، گفت: حذف کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کنکور ارشد و دکتری در دستور کار

حذف کنکور ارشد و دکتری در دستور کار