مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-02سياسي

همکاری مرکز تحقیقات ژنتیک با هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج


رییس مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح نژاد ماهیان سردآبی شهید مطهری یاسوج از آمادگی این مرکز جهت تامین نیروی انسانی دروس تخصصی بخش شیلات هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، میثم صلاحی در دیدار رییس  مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج گفت: مرکز تحقیقات و اصلاح نژاد شهید مطهری یاسوج سال های گذشته  همکاری  خوبی با هنرستان  کشاورزی یاسوج داشته که این همکاری استمرار  پیدا دارد و هیچ منع و محدودیتی  برای کمک به آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جاری نخواهیم  داشت.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی در بخش شیلات کمک بزرگی به توسعه استان در این بخش خواهد کرد گفت: این مرکز در زمینه دروس عملی نیز از همه ظرفیت ها برای ارتقا دانش تخصصی دانش آموزان استفاده خواهد کرد.

رییس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از مرکز تحقیقات اصلاح نژاد ماهیان سردابی شهید مطهری یاسوج گفت: همه ما در یک راستا حرکت می کنیم و تلاش برای تربیت نیروی انسانی سرمایه گذاری است که راه اندازی هنرستان کشاورزی  فرصت خوبی برای  کمک به تربیت کشاورزان آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مرکز تحقیقات ژنتیک با هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج

همکاری مرکز تحقیقات ژنتیک با هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج