مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-01سياسي

عراقچی: اعضای برجام در مقابله با قانون شکنی آمریکا اجماع دارند


معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان گفت: تنها راه اصولی حفظ برجام، بهره مندی ایران از منافع این توافق در حوزه رفع تحریم هاست که صرفا از طریق اتخاذ گام های عملی و ملموس اعضای برجام، - معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان گفت: تنها راه اصولی حفظ برجام، بهره مندی ایران از منافع این توافق در حوزه رفع تحریم هاست که صرفا از طریق اتخاذ گام های عملی و ملموس اعضای برجام، محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس عراقچی که برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام به وین سفر کرده است، نتایج نشست و رایزنی های انجام شده در وین را تشریح کرد.

عراقچی در گفت وگو با نورنیوز، با سازنده اعلام کردن نشست کمیسیون برجام و نزدیکی مواضع اعضاء باقی مانده در این توافق بین المللی در خصوص لزوم اقدام هماهنگ علیه قانون شکنی آمریکا اظهار داشت: برابر روال همیشگی، قبل از آغاز نشست کمیسیون، دیدارهای دوجانبه مستقلی با روسای هیات های چین و روسیه و همچنین خانم اشمید، دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به منظور انجام رایزنی ها و هماهنگی های لازم، صورت پذیرفت.

وی افزود: همچنین، نشست با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی نیز بعد از جلسه کمیسیون مشترک و به منظور بحث و بررسی درخصوص گام های آتی و راهکارهای حفظ و تداوم برجام، بگونه ای که منافع کشورمان را تامین نماید، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: اعضای برجام در مقابله با قانون شکنی آمریکا اجماع دارند

عراقچی: اعضای برجام در مقابله با قانون شکنی آمریکا اجماع دارند